Blogolok... De mi legyen a neve?

Valaminek nevet adni sosem egyszerű. Mi legyen a blog neve? Legyen szép, meg egyszerű, megjegyezhető, kifejező, és foglaljon magában minden olyan dolgot, amiről szólni fog. Mindezek mellett pedig jó lenne, ha ki tudna tűnni a tömegből. Na de manapság, amikor már szinte nincs olyan név, ami alatt ne futna valami (legyen az akár fantázianév), hogyan találok egy jó nevet? S akkor megvilágosodtam! Hát persze! Mi másra lenne jó az öreg szinonimaszótár, ha nem erre?

Azt olvastam múltkor a neten, hogy a babaprojekt kifejezés megy ki a divatból, mert nem is olyan szép kifejezés, másrészt muszájságot sugall. Baba kell, de most azonnal, ami egy újabb projekt az életünkben. Szó mi szó, tényleg kicsit negatív a kicsengése.
De hogy visszakanyarodjak a témához: manapság inkább használatos a családtervezés szó. Hiszen ha életet adunk, akkor családunk lesz, ami a legfontosabb kellene, hogy legyen a világon, minden mást kilométerekkel leelőzve. S ha már így, akkor legbiztosabb módja a családnak, ha tervezzük.

Be is írtam a szavakat külön-külön az online szótárba, így raktam össze a pereputty dizájn, család-buhera, családtákolmány nevet. Férjemmel jót kacagtunk rajta, viszont nem hiszem, hogy másra használható lenne.
Így maradtunk a családalapításnál!

Családalapítás, család, tervezés, cikkek, gondolatok tőlem Neked, Tőletek Nekünk. :-)  És minden, ami ezzel kapcsolatos.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

8 évvel azután, hogy elkezdtem a Családalapítás blogot

Mit csináljunk, ha hisztizik a gyerek?

Ciki a cumi - avagy meddig cumizzon a gyerek?